Thursday 01 September 2005

FANFARE
Trommelkorps
Kaarten bestellen

Onze mensen van het bestuur zijn de aanspreekpunten van de fanfare. Ze maken dat alle praktische kanten van onze vereniging tot zijn best komt.  We stellen ze graag aan u voor.

LET WEL : DEZE FOTO IS NIET MEER ACCURAAT. EEN UPDATE VAN DE NIEUWE BESTUURSFORMATIE VOLGT. ONDER DE FOTO KUNT U WEL DE JUISTE NAMEN LEZEN.

foto van het bestuur genomen op Ceciliafeest 23 november 2002.                                    Onderaan van links naar rechts. Cannoot Diana,  burgemeester H.Verkest,  Detavernier Marc,  Brengman Leo,  Wybo Madeleine,  Devooght Pol.                                                            Bovenaan van links naar rechts.  Fraeyman Danny,  Deryckere Stefaan,  Muller Ulrik,  dirigent Cooman Pascal, instructeur Lievens Wim.

bulletDe voorzitter.  Detavernier Marc.
bulletDe secretaris. deze functie wordt vanaf cecilia door iemand anders uitgeoefend.
bulletDe verantwoordelijke schepen.  Cannoot Diana.
bulletDe penningmeester :  Deryckere Stefaan en Fraeyman Danny
bulletDe dirigent van de fanfare.  Cooman Pascal.
bulletDe instructeur van het trommelkorps.  Lievens Wim
bulletDe heren en dame van het bestuur.  Debouck Albert, Devooght Paul, Muller Ulrik, De Brabandere Joke
bulletOnze proost. Eerwaarde Heer Samoy Guido.

Bij onze secretaris kunt u terecht voor het boeken van optredens en allerhande informatie rond onze muziekvereniging.

Voor het toetreden tot de fanfare en trommelkorps kunt u ook met hem contact opnemen maar u kunt ook rechtstreeks inlichtingen bekomen bij de de verschillende dirigenten.

Iedereen van u weet dat muziek veel geld kost.  Daarom zijn wij ook dankbaar dat we op milde sponsors kunnen rekenen die ons helpen om onze rol als culturele ambassadeurs van de gemeente Wingene te vervullen. Wilt u sympathisant worden van onze fanfare en ons mee helpen neem contact op telefoonnummer 051/655805. Dank U.

Start | Agenda & weetjes | Bestuur | FANFARE | Trommelkorps | Kaarten bestellen

Deze site is voor het laatst bijgewerkt op 25-Jul-2004 webmaster Lievens Wim.